NIERUCHOMOŚCI I DOŚWIADCZENIE KLUCZEM DO BEZPIECZEŃSTWA

Budujemy i angażujemy się w projekty deweloperskie z obszaru nieruchomości komercyjnych.

Oferujemy przygotowanie i przeprowadzenie całego procesu organizacji projektu inwestycyjnego, również poprzez wdrożenie go do realizacji i sprzedaż.

Profesjonalną obsługę zapewnia zespół specjalistów z szerokim doświadczeniem w wielu branżach, a szczególnie w branży inwestycyjnej i nieruchomościowej. Zdobyta wiedza i doświadczenie oraz dostęp do kluczowych informacji i analiz pozwalają na optymalne zarządzanie.

REALIZACJE I DOŚWIADCZENIE
tritum business park
sea-apartments-piekne-apartamenty
KOMERCJALIZACJA, AUDYT ORAZ SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI

Świadczymy usługi zarządzania nieruchomościami, komercjalizacją, audytem oraz sprzedażą nieruchomości.

Realizujemy projekty budowlane z obszaru nieruchomości mieszkaniowych, jak i komercyjnych.

Specjalizujemy się w następujących obszarach:
• doradztwo deweloperskie, finansowe i inwestycyjne,
• kompleksowe zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi,
• pośrednictwo w wynajmie powierzchni komercyjnych,
• zarządzanie projektami,
• najem powierzchni komercyjnych.

tritum-sekretariat
rydzkowski-kancelaria-notarialna
WŁADZE SPÓŁKI

Członkowie Rady Nadzorczej

Paweł Rybiński, – Członek Rady Nadzorczej. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobył pod patronatem adwokata, dra Alojzego Policińskiego, a także podczas zagranicznych praktyk m.in. w kancelarii prawniczej Boyer – Clement w Lyonie.

Przez dwie kadencje był członkiem Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie oraz Przewodniczącym Komisji Sportu. W poprzedniej kadencji pełnił funkcję Dziekana Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie.

Adwokat Paweł Rybiński jest specjalistą w zakresie umów najmu w obiektach wielkopowierzchniowych, autorem wykładów i uczestnikiem konferencji dotyczących centrów handlowych (Shopping Center Forum, Targi Poznańskie). Posiada wieloletnie doświadczenie w sprawach reprywatyzacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem tematyki gruntów warszawskich. Aktywnie zaangażowany w polubowne rozwiązywanie sporów, arbiter w sądach arbitrażowych, w tym w Sądzie Arbitrażowym przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie.

dr inż. arch. Jacek Droszcz – gdyński architekt, zaliczany do czołówki krajowej, wieloletni wykładowca Wydziału Architektury na Politechnice Gdańskiej, założyciel gdyńskiej spółki architektonicznej Studio Kwadrat (Partner w spółce z Bazylim Domstą). Architekt posiada w swoim dorobku wiele realizacji, głównie z zakresu użyteczności publicznej, hoteli i mieszkaniówki. Studio Architektoniczne KWADRAT brało także udział w najważniejszych, organizowanych na Wybrzeżu, ogólnopolskich konkursach architektonicznych, w tym w wielu z nich zdobywając prestiżowe nagrody i wyróżnienia. Największym sukcesem pracowni Jacka Droszcza było zwycięstwo w międzynarodowym konkursie architektonicznym na projekt Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.
Ostatni rok przyniósł Studio KWADRAT kolejne, prestiżowe sukcesy, w tym wygraną w konkursie na nową Marinę Gdynia (projekt modernizacji/rozbudowy) oraz na Hotel Zdrowie (teren dawnego sanatorium) w Gdyni Orłowie.

Igor Bober, 43 lata – Twórca spółki Satland a obecnie także Satland Prototype. Od wielu lat zaangażowany w projekty deweloperskie.

___

Władze Locuss Group

Marcin Suchocki, 36 lat – Prezes Zarządu. Posiada wykształcenie wyższe. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie na kierunku zarządzania finansami MiSP oraz Akademii Morskiej w Gdyni, gdzie zdobył tytuł magistra inżyniera. Lata 2004-2005 to doświadczenie w Messenger Service STOLICA S.A. na stanowisku kierownika operacyjnego. W latach 2005-2007 pełnił funkcje kierownicze, później Prezesa i Wiceprezesa Zarządu w firmie produkcyjnej oraz handlowej z branży kosmetycznej Grupy Collagen Beauty Int.. Od 2007 roku zawodowo związany z rynkiem finansowym oraz z branżą nieruchomości. Marcin Suchocki w 2012 pełnił rolę członka Komitetu Konferencji wybranym podczas Walnego Zebrania Członków Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych. W okresie od 2007 roku realizował inwestycję w wielu projektach deweloperskich w Trójmieście i Poznaniu. W szerokim zakresie realizował komercjalizacje obiektów komercyjnych głównie w Poznaniu, Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Pruszczu Gdańskim tj. TRITUM Business Park, ALTUS, Skwer Morena, CITY PARK, projekty Kołobrzeska 12 i 14 i wiele innych lokalizacji.

Marcin Suchocki jest Przewodniczącym Rady Nadzorczej International Food Service S.A., pełnił funkcję Prezesa Zarządu w latach 2007- 2016 roku Kancelarii Finansowej Tritum Group Sp. z o.o., również w latach 2009-2016 był Prezesem dreamHOMES.pl Sp. z o.o., obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu w spółkach Locuss Development oraz Członka Rady Nadzorczej spółki D&H Manufacturing Poland S.A.

Patryk Połomski – Prezes Zarządu Tritum Group Sp.z o.o. Posiada wykształcenie wyższe. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku na kierunku ekonomia oraz studiów podyplomowych w WSB z zakresu zarządzania nieruchomościami. Od 2010 roku związany z rynkiem finansowym jako Doradca ds. Kredytów Inwestycyjnych w Kancelarii Finansowej Tritum Group Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni – jednej z ogólnopolskich, niezależnych firm pośrednictwa finansowego, gdzie specjalizuje się w rynku nieruchomości komercyjnych. Jako Koordynatorowi ds. Kredytów Inwestycyjnych sprawuje opiekę nad grupą kilkudziesięciu pośredników z całej Polski. Od 2017 roku także Prezes Zarządu Sea Rent Sp. z o.o. działającej w branży nieruchomości komercyjnych.

Grzegorz Linkner – Absolwent Policealnego Studium Morskiego w Gdańsku na wydziale mechanicznym. Studium PMI (Dyplom i certyfikat PMP – managerprojektu); Studium – realizacja projektów na zasadach i standardach FIDIC – certyfikat FIDIC. Posiada wieloletnie doświadczeniew organizacji i prowadzeniu sieci sprzedaży na rynkach krajowym i zagranicznych m.in. jako: Manager Exportu w fabryce okien i drzwiPARTNER; Dyrektor Inwestycji w KONCEPTA Sp. z o.o.(2005-2007). Realizator licznych projektów inwestycyjnych i komercyjnych, w tym: Manager Projektu Elektrobudowa SA (2007-2011), Dyrektor Operacyjny – Holding Inwestycyjno-Budowlany Kornas Kołobrzeg (2011-2012), Dyrektor Inwestycji i Dyrektor Techniczny – Grupa Kapitałowa City Park Poznań (2012-2016 ); Dyrektor Operacyjny Grupy Firm K&L Sopot (2016-2017).

Jakub Stramski, członek Zarządu – Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. W latach 2007-2009 – kierownik wydziału windykacji prawnej w Centrum Obsługi Wierzytelności COW “CROSS” sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (obecnie Cross Finance sp. z o.o). W okresie 2009-2014 – inspektor nadzoru w Eques Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. W 2013 r. ukończył aplikację radcowska przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Gdańsku,a od 2014 r. jest wpisany na listę radców prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych w Gdańsku. Od 2014 r. – wspólnik w kancelariiadwokacko-radcowskiej. Zajmuje się obsługą prawną podmiotów gospodarczych m.in. z branży nieruchomości, finansów, transportu, produkcji, paliw i usług. Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej w spółce Laminore Invest S.A.